Únava, ospalost, deprese

04.01.2013 23:46

Je mi 68 let, takže se určitě nebudu cítit jako ve dvaceti. Trpím depresemi řadu let, boghužel bez léčby to není možné-vyzkoušeno. Ráno užívám 1,5 tabletky Escitalopram Teva 10mg. Nevím, zda o má souvislost s tímto problémem. Patřím do skupiny lidí-sovy. Chodím spát před půlnocí, ráno však nejsem schopna se probudit, dokázala bych prospat celý den.Únava mne provází celý den, i když v současnosti je to mnohem lepší, dříve jsem si musela i na chvíli lehnout.Při provádění domácích prací musím odpočívat.Jak si mám pomoci? Děkuji za odpověď. Květa

Dobrý den, paní Květo, je pravděpodobné, že se jedná o vedlejší účinek léku, který užíváte. Zkuste posílit svůj organismus minerálními látkami, jako je selen, zinek, magnesium a obohatit o železo. Z našeho bylinářství mohu doporučit bylinkový čaj ÚNAVA/CHUDOKREVNOST v kombinaci s bylinkovým čajem PROČIŠTĚNÍ/DETOXIKACE, uveďte při případné objednávce, že užíváte léky na deprese. Pokud si budete přát uvedené bylinkové čaje a další produkty objednat, ozvěte se prosím na tel. číslo: 722 185 795, mailem na: bylinky.maya@seznam.cz nebo si bylinky kupte přímo v e-shopu BYLINÁŘSTVÍ MAYA. Počítejte, že kolik roků nemoc trvá, tolik měsíců může být nutné bylinky pít, minimálně však 3 měsíce.

Přeji krásný den! ANDREA MAYA -  BYLINKY MAYA, BYLINÁŘSTVÍ MAYA

 

Únava, ospalost, deprese

—————

Zpět



www.bylinarstvi-maya.cz www.bylinky-maya.cz www.poradna-zdravi-zdarma.cz www.kartarka-maya.cz BYLINKY MAYA